سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رادیو جوان محبوبترین و بروزترین مرجع آهنگ ها

 

رادیو جوان محبوبترین و بروزترین مرجع آهنگ ها و ویدئو کلیپ های ایرانی

رادیو جوان

اگر شما هم از علاقه مندان موزیک هستید بی شک سایت محبوب رادیو جوان را میشناسید و با نصب نرم افزار اندروید Radio Javan براحتی میتوانید لیست جدیدترین موزیک ها و ویدئو کلیپ ها را در اختیار داشته باشید. این نرم افزار اندرویدی قابلیت همگام سازی در تمام دستگاه ها و وب سایت را دارد.

رادیو جوان محبوبترین ایستگاه رادیویی ایرانی است که مرجع کاملی از جدیدترین و بروزترین آهنگ های ایرانی میباشد. این نرم افزار اندرویدی دارای محیط گرافیکی بینظیری است که در کنار رابط کاربری ساده از استفاده از این نرم افزار نهایت لذت را خواهید برد. لیست تمام آهنگ هایی که از طریق رسانه رادیو جوان اعلام میشود توسط نرم افزار رادیوجوان در اختیار کاربران قرار دارد. علاوه براینکه شما میتوانید به راحتی اسم خواننده مورد نظرتان را جستجو کنید تا آرشیو آهنگ های خواننده در اختیارتان قرار گیرد. همچنین این نرم افزار آهنگ های پیشنهادی مرتبط با آهنگ انتخاب شده را به شما نمایش میدهد و شما به راحتی میتوانید بعد از دریافت آهنگ مورد نظر خود آنرا از طریق پلیر خود در هرجایی که خواستید پخش کنید. همینطور شما میتوانید موزیک مورد علاقه تان را در شبکه اجتماعی فیسبوک با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
ضمن اینکه رادیو جوان اولین نرم افزاری است که آهنگ های جدید را در دسترس مخاطبین قرار میدهد. علاوه براینکه رادیو جوان انواع پادکست های اختصاصی از بهترین دی جی ها را در اختیار کاربران قرار میدهد. پس اگر میخواهید به جدیدترین آهنگ ها دسترسی داشته باشید این نرم افزار اندوریدی محبوب را از دست ندهید.

 

برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار اندروید سایت Radio Javan :

– دسترسی به جدیدترین آهنگ ها و موزیک ویدئوهای ایرانی

– گوش کردن به رادیو جوان بصورت آنلاین

– دریافت آهنگ ها در قالب MP3 بصورت آنلاین

– اضافه کردن آهنگ های دریافتی به لیست های اختصاصی

– امکان مشاهده متن ترانه آهنگ ها

– دسترسی به بهترین مجموعه دانلود ریمیکس رادیو جوان

– جستجو نام خواننده مورد نظر و دراختیار گرفتن آرشیو آهنگ ها

– نمایش برترین آهنگ ها از نظر کاربران و پربازدیدترین آهنگ ها و موزیک ویدئوها

– دسترسی به جدیدترین پادکست ها اختصاصی از Dj های مطرح

– اشتراک گذاری موزیک ها در شبکه اجتماعی فیسبوک

 

نرم افزار اندروید Radio Javan برترین و محبوبترین نرم افزار مرجع موزیک ایرانی ساخت رسانه محبوب Radio Javan میباشد که توانسته به خوبی موزیک های ایرانی را به جهانیان معرفی کند و با کسب رتبه عالی 4?4 از 5?0 مورد استقبال کاربران جهانی قرار گیرد. لینک دانلود این نرم افزار اندرویدی کم حجم در اختیار علاقه مندان قرار دارد.همچنین شما میتوانید نرم افزار رادیو جوان اپل رو هم دانلود کنید ..!

 

توجه داشته باشید که:

برای گوش دادن به برنامه های رادیویی رسانه رادیو جوان و همچنین دریافت آهنگ ها و ویدئوها نیاز به اتصال به اینترنت دارید ولی بعد از دریافت آهنگ ها میتوانید آنها را بصورت آفلاین هم پخش کنید.


منبع : جوان موبایل